Δίκτυα


Good Practices in Education For Sustainable Development UNECE - UNESCO

ethnikodiktyometaxiΤο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο Π.Ε. «Το Μετάξι» του ΚΠΕ Σουφλίου, συμπεριλαμβάνεται από τον Δεκέμβριο του 2009, στη συλλογή των "Καλών Πρακτικών της Εκπαίδευσης για την Αειφορία της UNECE - UNESCO".

Οι καλές πρακτικές της Εκπαίδευσης για την Αειφορία, είναι εργαλείο που αντανακλά την εμπειρία των διαφόρων κυβερνήσεων, διεθνών οργανισμών, ερευνητικών ιδρυμάτων, μη κυβερνητικών οργανώσεων και άλλων εταίρων.

Είναι στέρεα παραδείγματα πετυχημένων εφαρμογών της Εκπαίδευσης για την Αειφορία, από την πολιτική και το σχολείο μέχρι την τυπική, μη τυπική και άτυπη εκπαίδευση.

Η αναγνώριση του ΕΘΔ «Το Μετάξι», ως καλή πρακτική, αντανακλά την αξία του, που εδράζεται στους 3 πυλώνες για την Αειφορική Ανάπτυξη. Περιβάλλον - Κοινωνία - Οικονομία, και  υποστηρίζει μοναδικά ως Δίκτυο Π.Ε. την σχέση ατόμου και περιβάλλοντος, ατόμου και κοινωνίας, ατόμου και οικονομίας.

Πληροφορίες στην ιστοσελίδα http://www.unece.org/env/esd/GoodPractices/list.html

Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Το Μετάξι»

Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης « Το Μετάξι »

ethnikodiktyometaxi

Εισαγωγή

Η περιβαλλοντική εκπαίδευση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Θα πρέπει να επικεντρώνεται σε πρακτικά προβλήματα, να έχει τον απαραίτητο επιστημονικό χαρακτήρα, να συνεισφέρει στην κοινωνική ευημερία διακρίνοντας τους τρόπους και τις πρακτικές για να την πετύχει. Η περιβαλλοντική εκπαίδευση ενσωματώνει τα ακόλουθα βασικά στοιχεία: αλλάζει στάσεις και συμπεριφορές, παρέχει ικανότητες και εμπειρία, εδραιώνει αξίες και οράματα, ενθαρρύνει την αποφασιστικότητα και τη δράση, δημιουργεί υπεύθυνη στάση και δεσμεύσεις.

Διαβάστε περισσότερα...
Δίκτυο Πηγές του Νερού
Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
"ΟΙ ΠΗΓΕΣ"
piges

«Οι Πηγές » είναι ένα δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, στο οποίο συμμετέχουν δημοτικά σχολεία, γυμνάσια και λύκεια από όλη την Ελλάδα.

Στόχοι
Σκοποί και στόχοι του δικτύου

Στόχοι

Οι στόχοι του προγράμματος εντοπίζονται στο:
1. Να έχουν οι μαθητές μια πρώτη επαφή με το νερό στη φύση.
2. Να ευαισθητοποιηθούν και να κατανοήσουν την αξία του νερού γενικά.
3. Να γνωρίσουν τι είναι οι πηγές και να τις καταγράψουν.
4. Να προσεγγίσουν την πηγή - βρύση με όλο το σεβασμό και τη συναίσθηση του ρόλου της στην παράδοση και το οικοσύστημα της περιοχής .
5. Να γνωρίσουν τις πηγές μέσα από την παράδοση και τη μυθολογία και την τέχνη.
6. Να αποκτήσουν θετικές στάσεις σε κάθε προσπάθεια διατήρησης και προστασίας των πηγών.
7. Να κάνουν μετρήσεις και διάφορους συσχετισμούς

Διαβάστε περισσότερα...
Εικόνες από το Σουφλί
soufli01.jpg
Προσθήκη στα Αγαπημένα
 
 
copyright
epeaek